Saturday, April 17, 2010

Berdua lebih baik.. Beramai2 lebih lebih lebih baik!!

Yahoooo!!! tahniah kat SMKKB sebab muncul johan daerah ragby u-18 Kulai, lagik seminggu lebih plak ada peringkat Johor, aku bajet2 ramai gak bebudak SMKKB yang akan terpilih mewakili daerah nih..
hmm actually this year is my second year with the team.. last year naib johan jek sebab masing2 memang baru sangat2 main ragbi, from zero laa aku train diorang nih sampai this year dapat johan, puas hati beb!

emm game tadi takde laa cun sangat, banyak je bebudak nih yang main sorang, i mean masing2 macam ingat dah terer kije nak bawak bola solo jek tanak passing kat member2, tuh yang aku hangin tuh, penyudah semua penat, try tak dapat banyak pun.. pas habis first half tuh, aku sound aa pasal bermain secara berpasukan, nak suara dalam padang apa sumer, baru cun sikit main masa second half..

point aku sebenarnya, kita akan dapat buat banyak perkara yang hebat kalau kita buat secara berpasukan.. kalau kita buat sorang2 jek, bukan tak boleh tapi susah laa, sakit sikit laa sebab apa2 prob sumer kita satu kepala je nak selesaikan, kita tanggung sorang.. kalau kita carik team untuk laksanakan sesuatu projek tuh, kan best sikit buat keje, saling bantu membantu.. keje pun siap cepat..

isk aku dah ngantuk nih, penat seba tadi aku jadik referee gak untuk beberapa game, muka pun dah macam terbakar esok lusa nih mesti pedih giler tak hengat!

ok laa calos dulu!

h@nYu

No comments:

Post a Comment