Thursday, April 22, 2010

Peluang tuh akan datang sekilas je..~

Hi all,

lama tak ber'blog' nih heheheh apsal ntah aku pun tatau nape.. hm tadi dapat col dari sorang kawan lama (isk ingat lagik dia kat aku), tetiba macam dia offer satu job yang memang aku tunggu2, yang memang aku minat sangat2! hehe peluang nih, jangan lepaskan..

apakah job itu?? tunggu kalau dah dapat nanti baru aku habaq naa.. point aku ialah, kalau ada peluang tuh rebut jek, apa2 prob atau masalah yang terlintas di fikiran pasa masa peluang tuh datang letak tepi dulu, kendian baru pikir.. yang penting rebut dulu, sebab peluang nih bukan selalu datang, sekali sekala jek.. gunakan sebaik mungkin peluang2 yang datang tuh.. kadang2 kita tak nampak peluang tuh datang, kita buat derk jek.. kena alert laa bro, semua yang terjadi dalam kehidupan kita adalah peluang, terpulang cara mana kita melihatnya, ye tak???

orait! aku stop dulu la, nak mandi nih ehehhee hingga jumpa di lain ketika..
adios amigos!!

h@nYu

No comments:

Post a Comment